Mobitel mi se pokvario, imam račun ali nemam jamstveni list. Kako da ostvarim pravo na jamstvo?

Pokvario vam se mobitel unutar jamstvenog roka, ali nemate jamstveni list?
Ne brinite, uz nekoliko jednostavnih koraka možete ostvariti svoja prava. 
Za ostvarivanje jamstvenih prava od dokumenata će Vam biti potreban račun, isti je dokaz da ste kupili mobitel. 

Zasigurno se pitate što ako nemate račun niti jamstveni list?

Ovdje je situacija nešto složenija nego što je to slučaj kada vam nedostaje samo jedan dokument ali svakako je rješiva!

U ovom slučaju važno je pronaći dokaze o kupnji što uključuje elektroničku poštu i potvrde o kupnji, digitalni račun ili  bilo koju komunikaciju vezanu uz samu kupnju uređaja. 

Bankovni izvodi vam mogu pomoći za evidenciju transakcija a mogu pomoći i kao dokaz kupnje. 
Kontaktirajte prodavatelja i zamolite da provjere svoju bazu podataka za evidenciju vaše kupnje. Pritom im olakšajte dijeljenjem informacija o datumu i mjestu kupnje. Vrlo često trgovine imaju evidenciju kupnje koju mogu pretražiti uz pomoć vaših osobnih podataka kojima ste izvršili kupovinu (ime, prezime, način plaćanja, broj telefona ili e-mail adresa). 

Ako je vaš uređaj registriran na stranicama ili u aplikaciji proizvođača to vam također može pomoći kod potvrđivanja statusa vašeg jamstva. Stoga, provjerite web stranicu proizvođača i prijavite se na račun kako biste provjerili status jamstva. 

Za kraj, dijelimo s vama nekoliko savjeta: 

-        Čuvajte račune – račune i druge dokaze o kupnji čuvajte na sigurnom mjestu
-        Registracija proizvoda – mnogi proizvođači pružaju dodatne pogodnosti i produženje jamstva ukoliko registrirate proizvod na službenim stranicama proizvođača ili u aplikaciji

Nadamo se da su vam naši savjeti pomogli!