Mobitel mi je pao i oštetio se – tko je kriv i o čijem trošku se mobitel popravlja?
Kada se mobitel ošteti uslijed pada, bez obzira radi li se nemarnom rukovanju ili slučajnosti, najčešće se postavlja pitanje tko snosi troškove popravka.
Posebice se ovo pitanje nameće ako navedeni uređaj ima valjano jamstvo.
Standardno jamstvo dolazi sa svim mobilnim uređajima, zakonski je regulirano i traje do dvije godine. Ova vrsta jamstva pokriva nedostatke koji su se pojavili prilikom korištenja uređaja, a nisu nastali kao posljedica nepravilnog rukovanja, padova, mehaničkog oštećenja, i/ili drugih radnji kojima je uređaj mogao biti oštećen (npr. doticaj s tekućinom, izloženost uređaja utjecaju prevelikog napona, itd.).
Samim time, mehanička oštećenja nastala uslijed pada nisu pokrivena jamstvenim uvjetima, i posljedično tome troškove popravka snosi korisnik.
Što onda učiniti u slučaju pada mobilnog telefona?
1. Nemojte pokušavati otvoriti ili popraviti mobilni telefon
2. Provjerite imate li dodatno osiguranje uslijed nastanka šteta na uređaju, a koje može uključivati popravak loma ekrana
3. Kontaktirajte servis autoriziran od strane proizvođača kako biste osigurali kvalitetan popravak vašeg uređaja
Kako biste uvijek bili sigurni kontaktirajte provjerene, autorizirane servisne centre te nam se obratite na info@techdoctor.hr!